Pappans tankar

Jag bloggar om livet, vilket gör att det ibland är rolig läsning, ibland deprimerande, ibland provocerande, ibland uppgivet, som livet är. Åtminstone mitt! Jag är en känslostark människa, och har lärt mig att uppskatta och värdera förmågan att känna - starkt. Att kunna känna starkt är ju även att kunna känna enorm kärlek, och tacksamhet.

Nu räcker det!

Publicerad 2012-01-20 00:23:22 i Allmänt,

Efter att flera gånger på kränkande sätt blivit misskrediterad på grund av saker jag skrivit i denna blogg, och som sedan tolkats som fan läser bibeln så inför jag nu lösenord för att få tillgång till bloggen.

Ni som önskar läsa den, och inte själva känner med er att ni missbrukat mitt förtroende, hör mer än gärna av er per telefon eller mail, eller på annat sätt, för att erhålla användarnamn och lösenord.

Med vänlig hälsning Pappan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pappan

Pappan är en pappa som inte alltid räcker till, men som försöker ändå. Pappan är en pappa som försöker vara en lika bra pappa som den pappa han själv haft ynnesten att få ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela