Pappans tankar

Jag bloggar om livet, vilket gör att det ibland är rolig läsning, ibland deprimerande, ibland provocerande, ibland uppgivet, som livet är. Åtminstone mitt! Jag är en känslostark människa, och har lärt mig att uppskatta och värdera förmågan att känna - starkt. Att kunna känna starkt är ju även att kunna känna enorm kärlek, och tacksamhet.

Jag älskar Dig bara mer och mer...

Publicerad 2013-03-08 21:06:27 i Allmänt,

Allt vi skulle gjort, sett och upplevt tillsammans. All kärlek vi skulle gett varandra, alla kärleksstunder vi längtade efter att få ha, resor, konserter, utställningar, utflykter. Bara Du mådde lite bättre, orkade lite mer, barnen blivit lite större, sen. Senare. Aldrig.

Aldrig. Mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pappan

Pappan är en pappa som inte alltid räcker till, men som försöker ändå. Pappan är en pappa som försöker vara en lika bra pappa som den pappa han själv haft ynnesten att få ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela